"

Zlatá franšíza - jistota pro makléře i klienta

12. 02. 2018 , aktualizace: 23. 02. 2018 Sdílej na Internetový časopis pro podnikání a franchising

Tím hlavním lákadlem pro ně je, že franšízor poskytuje své know-how a IT systémy, v lepším případě i cílené vzdělávání zaměstnanců a efektivní marketing. Díky tomu se tito noví podnikatelé mohou soustředit na poskytování skutečně kvalitních služeb svým klientům a nemusí se zdržovat řešením problémů, se kterými se nováčci v podnikání běžně setkávají.

Ale to není jedinou výhodou franšízy. Další, co přináší je i jistota pro klienty samotné. Značka, neboli brand, je sama o sobě zárukou určitého standardu. Proto si lidé vybírají obchody, kde se prodává oblečení jejich oblíbené značky nebo chodí do specifických kaváren a fastfoodů. Ať už navštíví jakékoli prodejní místo, je velmi pravděpodobné, že na něm najdou přesně to, na co jsou zvyklí. Díky tomu je pro ně nákup daleko pohodlnější a nemusí se dlouze rozhodovat.

Tento trend neminul ani realitní byznys. Ačkoli se konec malých realitních kanceláří rozhodně neblíží, klienti dávají stále více přednost kvalitě, kterou nabízí zavedené značky. A právě to je jedna z předností CENTURY 21, celosvětové jedničky mezi realitními franšízami. Makléři vystupující pod touto značkou se zavazují k poskytování kvalitních služeb jak prodávajícímu tak kupujícímu klientovi.

Pokud mluvíme o CENTURY 21, mluvíme zároveň o jedné z nejstarších franšízových sítí na světě. Společnost byla založena roku 1971 v kalifornské Santa Aně dvojicí realitních makléřů. Art Bartlett a Marshall Fisher viděli tento koncept jako budoucnost – několik let přesvědčovali nezávislé realitní makléře po celých Spojených státech amerických, aby se připojili k jejich společnosti a společně se zasloužili o posílení značky. A tento plán skutečně zafungoval. V dnešní době, 46 let po založení, pod značku CENTURY 21 patří 7 400 realitních kanceláří v 78 zemích světa s více než 110 tisíci realitními makléři.

Založit si vlastní pobočku není vůbec složité. Stačí k tomu počáteční investice, která se pohybuje od 500 tisíc korun do jednoho milionu, přičemž samotná částka se liší podle velikosti města a regionu. Samozřejmě je ale třeba do nákladů započítat i finanční prostředky potřebné pro vybudování kanceláře a jejího zaměření. To zůstává v rukou franšízanta, nicméně společnost udává, že návratnost se pohybuje mezi 15 až 20 měsíci.

Pro více informací nás kontaktujte na telefonním čísle +420 602 439 243 nebo na emailové adrese jiri.hruska@century21.cz nebo můžete využít kontaktního formuláře na www.zlatafransiza.cz  a my se s Vámi co nejdříve spojíme.


Jinde na Internetový časopis pro podnikání a franchising


HLAVNÍ PARTNEŘI